fitneszanyu

Timi naplója - Életmód váltás babával (utolsó rész)

Timivel 8 héttel ezelőtt méredzkedtünk először, és ekkor állapodtunk meg benne, hogy itt a blogban nyomonkövetjük a változásait. A korábbi részekben olvashattál róla részletesen, hogy milyen edzéseken vett részt, hogyan programozta át az étkezését, hogyan oldotta meg kreatívan a fitt-szokásokat – mindezt egy baba mellett, néha akár utazás során… 🙂 Íme az utolsó beszámolója, és az eredmények:

Súly: 79,5 kg (összesen: -5,5 kg = vagyis átlagban 0,7 kg fogyás/hét)
Kar: 30 (-3 cm)
Derék: 81 (-5 cm)
Csipo: 111 (-9 cm)
Comb: 67 (-6 cm)
Vadli: 43 (-1 cm)

(Az első beszámolót adatokkal itt találod.)

“Ez is eljött….gyorsabban,mint gondoltam…mintha pár napja lett volna,hogy egyeztettünk Blankával a naplózásról.
Pedig eltelt 8 hét. Sok minden van a hátam mögött minden téren. Kipróbáltam új edzés formát, változtattam a saját módszereimen, kilépve a komfort zónámból megtapasztaltam a délelőtti edzés adta örömöt (az érzés felbecsülhetetlen, mikor este eszedbe jut, hogy már “lenyomtad” a napi adagot 🙂 ), új recepteket próbáltam ki, új kihívások elé állítottam magam az étkezés terén(böjt,tudatosabb étkezések). Nem mondom,hogy mindig mindent 100%-osan tudtam csinálni, de ami a célom volt – hogy rutinná váljon az 5x-i étkezés és hogy odafigyeljek melyik napszakban mit ehetek (tehát nem kellett lemondani róla, csak átütemezni), illetve ne okozzon gondot a mit és mikor egyek, ha programot csináltunk Bendivel – ezeket sikerült megvalósítani. Sikerült rendszeresen beiktatni az edzéseket is, amik már hiányoznak, ha valami miatt kimaradnak!

Amellett, hogy formálódott az alakom, magamról is sokat megtudtam az által, hogy tudatosan figyeltem magamra. Rájöttem,hogy szükségem van a kontrollra, így ezek után is folytatom a naplózást, hogy figyelemmel kövesem az alakulásomat. Mint szakember tisztában vagyok vele, hogy a fogyásom üteme jó, ez a helyes tempó a tartós változáshoz, de ott van a fejemben a “naiv nő”, aki látványosabb változásban reménykedett. A végcélom még nem értem el, de jó irányban haladok. Jutalomként és egyben motivációként megleptem magam egy új edzőruha szettel 🙂
Én mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy kezdje el,ha változtatni akar az életmódján/alakján.

Tűzzetek ki reális célokat, így lesz sikerélmény, ami tovább lendít a holtpontokon 😉
Amik a segítségemre voltak: fit ball, soft ball, súlyzó, fehérje turmix.
Mozgásban gazdag tavaszt kívánok mindenkinek 😉

Timi”

 

Ha szeretnéd tovább követni Timi alakulását, vagy kérdeznél tőle, kattints át a blogjára itt! 

 

 

Te is kényelmes, finomságokkal teli fogyásra vágysz? Érd el a céljaid ezzel az isteni vaníliás, krémes fehérje turmix-szal!

 

Babett megújul! 2. hét

Babettel szépen haladunk. Kilóban stagnálunk a múltkori méréshez képest, viszont ha ezen kiborulnánk, nem vennénk észre, hogy…

…. derékból például már 7 centi lement, nem egészen 3 hét alatt!
… a testzsír-százalék egyértelműen csökken!
… bizonyos gyakorlatokból már dupláját – sőt, tripláját bírja Babett végrehajtani! (pl. fordított hasprés: 2 hete 4-5 ism., most 2 x 10!)
… az edzések egésze sokkal dinamikusabb, több gyakorlat fér bele, kiiktattuk a 1-2 perces pihenőket, már futottunk is!

Egyszóval szépen haladunk előre – és minden alakulni vágyónak ez a bejegyzés szolgáljon motivációként, hogy a kilón kívül mennyi minden mutathatja a fejlődést: centik, testzsír-százalék, ismétlés számok, pulzus szám stb…

Eddigi eredményeink:

-2,3 kg
-1,8% testzsír
+0,9% izom
-7 cm derékból
-4 cm csípőből
-3 cm combból

Egyébként Babett derekán, combján és fenekén már látható az alakulás, a sziluett kompletten változik. Nézd csak a combot, derekat itt:

Phototastic-2015_12_18__95da3c49-6f3e-4dc2-984c-b5230f2f20e8(1)

Babett programjának részleteiről itt olvashatsz: megujulunk.hu/blog

Most megújulok! - 3. hét

Nos, a héten megtörtént: sok stressz, még több munka, családi csetepaté… Bevallom, szinte egyáltalán nem figyeltem az étkezésre (egyik este még a shake-m is elfelejtettem meginni…) Az edzéseim ezúttal csupán: 1 aerobik, és 1 súlyzós edzés volt.

Azért 2 mozgás megvolt a héten, jeee :)

Azért 2 mozgás megvolt a héten, jeee 🙂

Egyszóval, elért a szokásos forgatókönyv, amit szerintem sokan ismerünk: elcsúszott a fókusz, másfelé irányult az energia, elmaradt az edzés, becsúszott 1-2 “bánat-vacsi” is.

DE…

…az izgalmas mégis az, hogy a formálódás nem állt meg. 🙂 Kilóban ugyan ezúttal stagnálok, de a testzsír-százalékom csökkent 0,2%-ot, az izomszázalék pedig nőtt 0,2%-ot. A derék, csípő és comb centiben nem változott, de mégis úgy érzem (és látom) hogy van formálódás. (Amúgy hírlevélben kiküldöm a konkrét adataimat, súly, centi stb…)

Régi igazság, hogy a változás mértékét nem a mérleg és a szabócenti mutatja, hanem a tükör! 🙂 Ezúttal ki is teszem a bikinis képet, hogy bizonyítsam a formálódás nem mindig “mérhető” (bár természetesen remélem, hogy a maradék 3,5 kg pluszom azért néhány héten belül könnyes búcsút vesz… :))

1., 2. és 3. hét

1., 2. és 3. hét

 

Szóval, tanulság a héten: ha össze is csapnak fejünk fölött a hullámok, akkor is tartsunk egy minimális szintet edzésben-kajában, hiszen a stagnálás nem probléma… csak a feladás! 😉

Egyébként a megújulás nem állt meg, hiszen újravágattam a hajam:

Rövidebb :)

Rövidebb 🙂

A héten tehát ennyi, drukkoljatok, hogy a jövő hetem sikeresebb legyen. 😛 Amúgy tudjátok: a Program bárki számára elérhető! Alakuljunk együtt, nem a bikiniszezonra, hanem: MAGUNKÉRT.

Blanka

Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább a NLCafé oldalra!