fitneszanyu

Anyuka vagyok - így edzem itthon

Én nagyon is a híve vagyok annak, hogy legyen otthon is végezhető edzéstervünk, arra az esetre “ha bármi törénik”. A vendégeimnek is mindig van 1 koncepciózus edzőtermi edzésterve, amit együtt csinálunk, 1 edzőtermi önálló terve (ha pl. beteg vagyok, de ő megy terembe) és 1 otthoni terve, ha a gyerek beteg, vagy valami más oknál fogva nem jut el a terembe. De nem győzöm hangsúlyozni, hogy ezek az otthoni edzések csak ritkán olyan hatékonyak, mint az edzőtermi társaik – és itt most elsősorban nem az otthoni körülményekre gondolok, hanem inkább a befolyásoló tényezőkre… Eszközből sincs persze annyi otthon, de néhány súlyzó, saját testsúly, esetleg egy trx vagy kettlebell tökéletes, hogy leterheljük magunkat. Viszont ha nem egyedül végezzük a gyakorlatokat, hanem jelen van a család többi része, szinte biztos, hogy csak afféle tornázgatás lesz a kőkemény edzésből… 🙂

your_mom_my_mom_funny_fitness_tee_shirt-r902c73e95fab4cd2af9010cd317cacc9_j2nhc_512

Íme az én mai tervem, eredeti verzió

Bemelegítés
Fekvőtámasz
Swing (lendítés) kettlebellel
Fűrészelés kézisúllyal
Vállbólnyomás kézisúllyal
Bicepsz kézisúllyal
Guggolás
Haladás kitöréssel
Vádli egylábon váltva
Felülés és fordított hasprés
Felhomorítás talajon hasonfekvésben
Összidő: 40 perc

 

És ami megvalósult belőle (pedig nekem csak egyetlen 4 éves volt a járulékos elem! 😀 )

Bemelegítés – “Anya, én is tornázhatok veleeeeeeeeeeeeeeeeed?!”
Fekvőtámasz – “Jajj, de jó kuckóóóóóóó! Alábújok!!”
Swing (lendítés) kettlebellel  (kilőve, nem lengetünk nagy súlyt rohangáló gyerek mellett)
Fűrészelés kézisúllyal + 5 perc porszívózás, a szétszakadt babzsák-maci jóvoltából
Vállbólnyomás kézisúllyal + inni megyünk. “Másik pohárból. Nem abból. Kérek még.”
Bicepsz kézisúllyal + padlótörlés (kiömlött az inni…)
Guggolás  – “Kiskapu a lábad, anya, átmászok alattad!!!!”
Haladás kitöréssel – “Megkeressük a sárga zsiráfomat?” ” Keresd egyedül.” “Nem találom, segíts!”
Vádli egylábon váltva – na ez kivételesen elég unalmas lehetett látványra, mert sikerült végigcsinálni
Felülés és fordított hasprés – “Ráülhetek a hasadra, mint baba koromban, anya?”
Felhomorítás hason – “Juhhhúúúú, kishajó vaaaagy! Rádülök!”
Összidő: 2 óra

4a95e91f4fa7724f0bb867a012fcffa5

Aki átélte már ezt az edzéstípust, tudja miről van szó :))) És azt is, hogy nem mindig “arra van időd, amire szeretnéd”… És az én kisfiam még csak nem is a rajtam lógós, békén-nem-hagyós fajta! Csak épp mindig van egy új ötlete és kész… Egyébként nem panaszkodásnak szánom a posztot, csak olyan magunkon röhögős fajtának… Mert persze vannak jól sikerült edzések otthon is – mármint hatékonyság szempontjából jól sikerült. Mert hogy egyébként jól szórakozunk, az biztos. 🙂

Hajrá anyukák, mindenkinek jó edzést! 🙂

Blanka

www.holisztikusfitnesz.hu

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább a NLCafé oldalra!